گسترش خدمات ثبتی الکترونیکی با راه‌اندازی ۳۱ واحد جدید در کشور

akhbar

سرپرست معاونت توسعه فناوری و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در راستای گسترش خدمات ثبتی الکترونیکی، از آغاز به کار ۳۱ واحد ثبتی الکترونیکی در تمامی استان‌های کشور خبر داد.

محسن طاهریان با اشاره به اهمیت این اقدام در راستای هوشمندسازی خدمات ثبتی و تسهیل دسترسی مردم به آن‌ها، اظهار کرد: «در فاز اول، ۱۲ خدمت به صورت غیرحضوری از طریق سکوی خدمات دیجیتال “کاتب” پذیرش و به واحدهای ثبتی ارجاع می‌شوند.»

وی در ادامه به تشریح خدمات ارائه شده غیرحضوری پرداخت و گفت: «این خدمات شامل صدور سند مالکیت المثنی، درخواست صدور مالکیت انتقالی، درخواست تجمیع مالکیت اسناد مشاعی، تعویض سند مالکیت دفترچه‌ای، درخواست اصلاح ملک، وضعیت ثبتی، تفکیک عرصه، تجمیع اسناد مالکیت مفروزی، گواهی ثبتی، مکاتبات اجرا، درخواست سند المثنی و تقاضای تکمیل اطلاعات ملک است.»

سرپرست معاونت توسعه فناوری و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید کرد: «این خدمات به طور کامل غیرحضوری بوده و توسط مردم قابل درخواست بوده و راه‌اندازی این واحدهای ثبتی تمام الکترونیک، گامی مهم در جهت تحقق اهداف دولت الکترونیک و ارائه خدمات بهتر به مردم است.»

طاهریان با اشاره به برنامه‌های آینده سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای توسعه خدمات الکترونیکی، ابراز امیدواری کرد که با تلاش و همت تمامی همکاران خود، بتواند گام‌های موثری در جهت ارتقای سطح خدمات ثبتی و رضایت مردم برداشته شود.

 

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

whatsapp support